Flemish_Broncho
Legacy Member
2 pc's op een thuisnetwerk: een vrij nieuwe en een oude pc. Beiden gaan via een hub naar de modem.
Wanneer beide pc's op de hub zitten is de verbinding op de oude pc pokketraag, wanneer de oude pc rechtstreeks op de modem staat is de verbinding normaal...
edit: wanneer enkel de oude pc via de hub op de modem zit, dus zonder de nieuwe pc is de verbinding ook normaal..
De nieuwe pc kent geen problemen, hub of geen hub. De instellingen van de oude pc zouden goed moeten zijn.
Iemand een idee hoe dit komt?
Wanneer beide pc's op de hub zitten is de verbinding op de oude pc pokketraag, wanneer de oude pc rechtstreeks op de modem staat is de verbinding normaal...
edit: wanneer enkel de oude pc via de hub op de modem zit, dus zonder de nieuwe pc is de verbinding ook normaal..
De nieuwe pc kent geen problemen, hub of geen hub. De instellingen van de oude pc zouden goed moeten zijn.
Iemand een idee hoe dit komt?