Rajiv
Legacy Member
Hallo
Ik heb een probleem met het draadloos bereik van mijn internet.
Even situatie schetsen;
Ben onlangs overgeschakeld naar BasicNet XL van Telenet.
Internet etc, alles werkt goed op de gelijkvloers (modem + wireless router; alles zit inéén in zwart bakje)
Op eerste verdiep miniem tot geen draadloos internet bereik.
Wat is de makkelijkste oplossing denken jullie om boven ook bereik te hebben?
Thanks!
Ik heb een probleem met het draadloos bereik van mijn internet.
Even situatie schetsen;
Ben onlangs overgeschakeld naar BasicNet XL van Telenet.
Internet etc, alles werkt goed op de gelijkvloers (modem + wireless router; alles zit inéén in zwart bakje)
Op eerste verdiep miniem tot geen draadloos internet bereik.
Wat is de makkelijkste oplossing denken jullie om boven ook bereik te hebben?
Thanks!
