Skizzy
Legacy Member
Hey,
Ik heb een Linksys Router waarop enkele PC's staan en ook 1 printer, een Brother HL-4040 cn. Nu werkte deze de laatste tijd nogal traag: wanneer je iets wou afdrukken, duurde het 10 minuten voordat de printer effectief iets afdrukte.
Ik heb nu op alle PC's de printer volledig verwijderd (dus ook stuurprogramma's volledig verwijderd). Ben vanaf nul begonnen met de installatie CD-rom. Ondertussen is de printer correct geïnstalleerd op één van de 3 PC's, maar hij werkt nog steeds niet.
Printer heeft een vast IP-adres (192.168.1.200) en alle andere PC's krijgen via DHCP van de router een IP tussen 192.168.1.100 en 192.168.1.150. Ik heb even via MS DOS vanop die pc (waarop de printer dus geïnstalleerd is) gepingd naar het IP-adres van de printer en de paketten komen perfect aan. Toch gebeurt er niets wanneer ik iets probeer af te drukken... Iemand een gedacht wat ik zoal over het hoofd kan hebben gezien?
Ik heb een Linksys Router waarop enkele PC's staan en ook 1 printer, een Brother HL-4040 cn. Nu werkte deze de laatste tijd nogal traag: wanneer je iets wou afdrukken, duurde het 10 minuten voordat de printer effectief iets afdrukte.
Ik heb nu op alle PC's de printer volledig verwijderd (dus ook stuurprogramma's volledig verwijderd). Ben vanaf nul begonnen met de installatie CD-rom. Ondertussen is de printer correct geïnstalleerd op één van de 3 PC's, maar hij werkt nog steeds niet.
Printer heeft een vast IP-adres (192.168.1.200) en alle andere PC's krijgen via DHCP van de router een IP tussen 192.168.1.100 en 192.168.1.150. Ik heb even via MS DOS vanop die pc (waarop de printer dus geïnstalleerd is) gepingd naar het IP-adres van de printer en de paketten komen perfect aan. Toch gebeurt er niets wanneer ik iets probeer af te drukken... Iemand een gedacht wat ik zoal over het hoofd kan hebben gezien?