citrofenwick
Legacy Member
ik heb zo al de laatste weken last dat mijn netwerkconnectie voor heel even wegvalt. Ik heb het met alle pc's op die router. de router die ik heb is de esg 103 router ban benq. Het is een gewone router zonder WAN.
Ik heb vorig jaar al eens een nieuwe firmware ingestoken.
1.2.5 heb ik nu.
Zou het helpen als ik de volgende firmware er in zet:
http://www.benq-eu.com/ServiceAndSupport/Drivers/drivers.cfm?product=350
het is een beta firmware van de 1.2.7
of iets anders doen?
het probleem is dus echt wel irritant want iedere keer als ik iets download met mIRC valt da na een kwartier utt
Zou der iemand een opl weten?
alvast bedankt
Ik heb vorig jaar al eens een nieuwe firmware ingestoken.
1.2.5 heb ik nu.
Zou het helpen als ik de volgende firmware er in zet:
http://www.benq-eu.com/ServiceAndSupport/Drivers/drivers.cfm?product=350
het is een beta firmware van de 1.2.7
of iets anders doen?
het probleem is dus echt wel irritant want iedere keer als ik iets download met mIRC valt da na een kwartier utt

Zou der iemand een opl weten?

alvast bedankt

hame: