Green_Vietnam
Legacy Member
ik wist nie bij welk forum dit past dus doe ik het maar hier
ik heb een paar weken geleden ne nieuwe pc gekocht, en nu zou ik graag mn bestanden van de ene naar de andrere pc omzetten (via direct kabelverbinding he
en nog met draden): dit is al eens gelukt met mn nog oudere pc (Win98 -LAN- Win Xp)
maar nu werkt dat voor de een of andere reden niet:
Nieuwe pc: Windows XP service pack 2
oude pc: Windows XP service pack 2
het probleem is: als ik de wizzard uitvoer voor een nieuwe lan verbinding werkt alles goed en krijg ik zon icoontje van Lan verbinding, maar als je er op klikt zie dat hij paketten verzend maar geen ontvangt, en hetzelfde geld voor de andere pc. in in de map van je netwerk vind de pc alleen zichzelf terug:
PLZ help :doh:
btw pingen lukt ook nie in DOS
ik heb een paar weken geleden ne nieuwe pc gekocht, en nu zou ik graag mn bestanden van de ene naar de andrere pc omzetten (via direct kabelverbinding he
en nog met draden): dit is al eens gelukt met mn nog oudere pc (Win98 -LAN- Win Xp)maar nu werkt dat voor de een of andere reden niet:
Nieuwe pc: Windows XP service pack 2
oude pc: Windows XP service pack 2
het probleem is: als ik de wizzard uitvoer voor een nieuwe lan verbinding werkt alles goed en krijg ik zon icoontje van Lan verbinding, maar als je er op klikt zie dat hij paketten verzend maar geen ontvangt, en hetzelfde geld voor de andere pc. in in de map van je netwerk vind de pc alleen zichzelf terug:
PLZ help :doh:
btw pingen lukt ook nie in DOS