zmulk
Legacy Member
Besten
ik kn mijn iphone en andere mobiele toestellen niet aansluiten aan mijn wnhde111
wss is dit omdat het een 5ghz accespoint is en een iphone is 2.5 ghz, of miss ik iets.
Is het moglijk met een achter deurtje ofzo
het grappigste is dat ik het bij de installatie wel vond en nu niet meer echt raar
ik kn mijn iphone en andere mobiele toestellen niet aansluiten aan mijn wnhde111
wss is dit omdat het een 5ghz accespoint is en een iphone is 2.5 ghz, of miss ik iets.
Is het moglijk met een achter deurtje ofzo

het grappigste is dat ik het bij de installatie wel vond en nu niet meer echt raar