noreeeee
Legacy Member
Ik heb een vraagje, mijn pa heeft juist een netbook uit de ALDI gekocht. De akoyo e1226 MEDIONshop België: MEDION® AKOYA® E1226 netbook
Daarnet is even bekeken en ermee naar youtube gesurft, maar hd 720p filmpjes blijken niet direct te werken. Is dit normaal voor een netbook in het algemeen, zijn die grafisch niet sterk genoeg om 720p filmpjes vlot af te spelen of ligt het aan dit specifiek model of is het gewoon iets softwarematig dat nog niet helemaal goed zit. Ik ken niet zo veel van hardware.
thx
Daarnet is even bekeken en ermee naar youtube gesurft, maar hd 720p filmpjes blijken niet direct te werken. Is dit normaal voor een netbook in het algemeen, zijn die grafisch niet sterk genoeg om 720p filmpjes vlot af te spelen of ligt het aan dit specifiek model of is het gewoon iets softwarematig dat nog niet helemaal goed zit. Ik ken niet zo veel van hardware.
thx
.