Killertux
Legacy Member
http://support.packardbell.com/benl/mypc/index.php?PibItemNr=P481001514
Ik gebruik de onboard geluidskaart.
Ik zou mij een dolby van logitech willen kopen...
Moet ik nog een geluidskaart bijkopen of zo?
Tis volgende Dolby:
http://www.logitech.be/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=2177,CONTENTID=9067
Please help mij...
Ik gebruik de onboard geluidskaart.
Ik zou mij een dolby van logitech willen kopen...
Moet ik nog een geluidskaart bijkopen of zo?
Tis volgende Dolby:
http://www.logitech.be/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=2177,CONTENTID=9067
Please help mij...

