Archief - need help voor dvd-brander !! hij flipt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

el slettos

Legacy Member
Yoo gastjes

heb nog eens jullie hulp nodig zulle, mijne maat heeft juist een NEC dvd-brander gekocht , maar hij kan gewoon geeneen dvd of cd branden!!! omfg
Die heeft moviejack pro gekocht (kennen jullie waarschijnlijk wel?)
Zelf daarmee lukt da niet, ook nie me nero ofzo of ander program.

Zijn specs:
Intel Pentium III 1.3 Ghz
512 SD ram
Geforce FX 5600 256 DDR ram ( overclocked
:niceone: )

Zou het aan zijn machine kunnen liggen of drivers ofzo?
Please help !!

Thx dudes

Doom_Knight

Legacy Member
Welk besturingssysteem? Indien geen winxp, winxp installeren
Als hij al winxp heeft, mss hd es formatten?

papabear69

Legacy Member
Doom_Knight zei:
Welk besturingssysteem? Indien geen winxp, winxp installeren
Als hij al winxp heeft, mss hd es formatten?
lol meen je dat nu ?? formatere ?????:crazy: :eek: :doh:
Niet te vlug zeggen dat ze moetten formatere eh
Euh mlischien gewoon de goede dvd's kope (kan da'k er helemaal naast zit)
bedoel met die drr enzo zijn allemaal verschillende types eh

el slettos

Legacy Member
Die had vroeger xp home edition maar die heeft nu xp professional.
Zou het daaraan kunne liggen?

En wat zou hij dan kunnen of moeten doen?
thx

Sabe

Legacy Member
drivers van cd writer (als der zijn) nog is installen of updaten.
Kijk is of IDE kabel goed steekt.
Wordt hij herkend in de BIOS ?

el slettos

Legacy Member
IDE kabel zit er in hoor.
En hij wordt ook herkend in de BIOS

Moet ik hem mss opnieuw installen?
Zou da goed zijn?

sh0s

Legacy Member
een nec 3500 moet je toch niet softwarematig installen?
Ik had bij mijn writer toch geen instal cdrom.
Download eens een trial versie van Nero...

Timmos

Legacy Member
eum kan je cd's en dvd's lezen? herkent hij de dvd-writer in verkenner?

Het kan ook zijn dat je een stom klein detail over het hoofd ziet, bvb het selecteren van 'een' schrijver, kbedoel dat ge expliciet moet zeggen in uw brandprogramma welk station ge wilt gebruiken voor uw dvd/cd te branden.

En ik denk toch niet dat ge uw hdd moet formatten zenne, da is wa overdreven :wtf:

En een cd-rom voor je cd/dvd-writers te installen zou nogal gek zijn he; als je je pc in elkaar steekt kan je toch moeilijk je cd in je lezer stoppen in de hoop dat hij daarna gaat werken :crazy:
Zo'n cd-rom dient wrsch dan toch om een paar extra programma's mee te geven, of gwn het softwarematig op punt stellen van je cd-writer of zo :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan