Rudra
Legacy Member
beste
Ik ben even weer in het overclocken gedoken, want ik wil persé mijn CPU op 4 Ghz krijgen
nu vraag ik mij af wat de NB Voltage juist doet? ik heb al wat zitten googlen, maar ik geraak er niet aan uit wat voor winst of verlies je hierbij kan hebben bij het overclocken, en op hoeveel ik deze moet instellen?
Ik heb een Intel E8400 CPU en een Asus P5Q moederbord.
Alvast bedankt
Ik ben even weer in het overclocken gedoken, want ik wil persé mijn CPU op 4 Ghz krijgen
nu vraag ik mij af wat de NB Voltage juist doet? ik heb al wat zitten googlen, maar ik geraak er niet aan uit wat voor winst of verlies je hierbij kan hebben bij het overclocken, en op hoeveel ik deze moet instellen?Ik heb een Intel E8400 CPU en een Asus P5Q moederbord.
Alvast bedankt
wel onder goeie temperaturen
RAM staat op 1:1
en een vcore van amper 1.315