Man man, tot 1.7 veilig, lager als 50°. Alles zo hoog mogelijk tot ge instabiliteit door te hoge temps krijgt ja. Dit kan soms op 55° al zijn, maar kan soms ook 65° zijn. Hangt af van de processor.
Bewijs: 1700+ op 2V met luchtkoeling. Natuurlijk is de ene koeling de nadere niet, dus verwacht nu niet hetzelfde resultaat met stock koeling. Maar die Zalman is alleszinds gene brol. Kzie dat uw temps momenteel zeker geen probleem vormen dus doe voltage maar wat omhoog en ga aan het benchen.