Archief - na bios update crasht pc telkens ..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

morfer

Legacy Member
er zijn al treads maar daar staat niet op wat ik hier vraag dus nie weg doen e :lol:

ik heb bios update gedaan omdat ik dacht dat ik der meer zou me kunnen doen aan temps en fan speeds maar lijkt niet zo ... hp pc

kan me iemand uitleggen hoe ik bios weer normaal kan zetten
eventueel hoe ik moet reseten flashen ...

graag veel info erover

is eerste keer dat ik dit zou doen, ik wil fouten vermijden

graag ook beetje uitleg op alle mogelijke fouten dat ik kan krijgen en hoe ik ze kan oplossen :crazy: want is enige pc ander moet em toch nog binnen steken in winkel ...

lol

help me plz ? :help:

greetzzz

vinteg

Legacy Member
bios gewoon terugflashen naar de vorige versie net zoals je de nieuwe erop geflasht hebt mss?

morfer

Legacy Member
vinteg zei:
bios gewoon terugflashen naar de vorige versie net zoals je de nieuwe erop geflasht hebt mss?

waar vind ik zo een programa of zo iets
met die setup van die update kan ik die niet ongedaan maken staat er niet bij logisch denk ik

der staa wel bios update: critical

khad et beter nie gedaan :cry:

Exit

Legacy Member
flashen alleeen als ge weet wat ge doet, ge maakt eert nen backup, dan flash de nieuwe, is die goed, k, in orde, zoniet, zet ge die backup terug.
hebt ge geen backup ... zoekt ge op site waar ge de nieuwe hebt gehaald of er een oudere opstaat (liefst versie van die die al op mobo stond)
flash die ... is er geen oudere tja DIKKE PECH en zit ge met de gebakken peren, EERST informeren VOOR ge met iets begint dat ge nie kent.

morfer

Legacy Member
Exit zei:
flashen alleeen als ge weet wat ge doet, ge maakt eert nen backup, dan flash de nieuwe, is die goed, k, in orde, zoniet, zet ge die backup terug.
hebt ge geen backup ... zoekt ge op site waar ge de nieuwe hebt gehaald of er een oudere opstaat (liefst versie van die die al op mobo stond)
flash die ... is er geen oudere tja DIKKE PECH en zit ge met de gebakken peren, EERST informeren VOOR ge met iets begint dat ge nie kent.

ok ill try men origineel is v2.53 en nu staa der v3.12 ofzo op
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan