Zymo
Legacy Member
Ik heb hier te maken met een vreemd probleem, laat ik beginnen bij het begin.
Een paar maanden terug kocht ik een wireless router van usrobotics, het apparaat ging perfect totdat ie na enkele weken "restarte" uit zichzelf.
Ik dacht eerst aan een foute instelling in de router zelf dus liet ik het toestel draaien op zijn fabrieksinstelling. Nog steeds had ik hetzelfde probleem.
Ik had dan es alle netwerkkabels gedisconnecteerd en tot mijn grote verbazing resette het ding nog steeds uit zichzelf.
Ik ben toen terug naar de winkel gegaan, kreeg een nieuw model mee maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik, terug naar de winkel en kreeg ditmaal een nieuw merk mee, ditmaal een wireless router van "Belkin".
Mijn Belkin router deed het perfect tot ik onlangs een gelijkaardig probleem vaststelde. Mijn connectie met de router valt zowel via kabel als draadloos volledig weg (kan de router zelf niet meer pingen) maar de indicaties op de router blijven werken zoals normaal. Ik krijg pas terug verbinding na +/- 15 minuten (kan ook langer of korter zijn). Als ik tijdens het defect de router manueel reset (of ontkoppel van het net) dan werk hij voor een tijdje terug.
Inderdaad het is een vreemd probleem, ik heb al de gekste dingen zitten bedenken.
-Is het een storing komende van mijn telenet kabelmodem? neen, want onlangs heb ik een nieuwe modem en ook nog steeds hetzelfde probleem.
-Slechte netwerkkabels? neen, want het ding doet moeilijk, ookal is er niets aangesloten.
Ik denk eerder dat er een er een vervuiler op het wireless gedeelte zit, maar of dat effectief zo is, geen idee... Ik heb overal al gekeken (google, fabrikanten gemailed, ...) maar steeds geen deftig antwoord/oplossing gekregen.
Iemand die dit voor me kan oplossen?
Mvg,
Een paar maanden terug kocht ik een wireless router van usrobotics, het apparaat ging perfect totdat ie na enkele weken "restarte" uit zichzelf.
Ik dacht eerst aan een foute instelling in de router zelf dus liet ik het toestel draaien op zijn fabrieksinstelling. Nog steeds had ik hetzelfde probleem.
Ik had dan es alle netwerkkabels gedisconnecteerd en tot mijn grote verbazing resette het ding nog steeds uit zichzelf.
Ik ben toen terug naar de winkel gegaan, kreeg een nieuw model mee maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik, terug naar de winkel en kreeg ditmaal een nieuw merk mee, ditmaal een wireless router van "Belkin".
Mijn Belkin router deed het perfect tot ik onlangs een gelijkaardig probleem vaststelde. Mijn connectie met de router valt zowel via kabel als draadloos volledig weg (kan de router zelf niet meer pingen) maar de indicaties op de router blijven werken zoals normaal. Ik krijg pas terug verbinding na +/- 15 minuten (kan ook langer of korter zijn). Als ik tijdens het defect de router manueel reset (of ontkoppel van het net) dan werk hij voor een tijdje terug.
Inderdaad het is een vreemd probleem, ik heb al de gekste dingen zitten bedenken.
-Is het een storing komende van mijn telenet kabelmodem? neen, want onlangs heb ik een nieuwe modem en ook nog steeds hetzelfde probleem.
-Slechte netwerkkabels? neen, want het ding doet moeilijk, ookal is er niets aangesloten.
Ik denk eerder dat er een er een vervuiler op het wireless gedeelte zit, maar of dat effectief zo is, geen idee... Ik heb overal al gekeken (google, fabrikanten gemailed, ...) maar steeds geen deftig antwoord/oplossing gekregen.
Iemand die dit voor me kan oplossen?
Mvg,

) om reconnect verschijnselen te vermijden..?
