Wesh
Legacy Member
hoi daar,
ik heb een probleemke met mijn mx700 logitech muis. telkens als ik shift of ctrl indruk, reageert de muis niet meer. Da geeft toch wel enkele lastige problemen die ik liever niet heb. bestanden apart selecteren met ctrl en de muis gaat bv niet meer, omdat van als je ctrl inhoud de muis niet meer beweegt. In games geeft dat ook kanker.
Weet er iemand een oplossing?
*ik heb al eens de mouseware drivers eraf gesmeten
*ik heb al eens de windows muisdrivers geprobeerd
*ik heb mouseware al eens gereinstalld
*ik heb windows xp pro
ik heb een probleemke met mijn mx700 logitech muis. telkens als ik shift of ctrl indruk, reageert de muis niet meer. Da geeft toch wel enkele lastige problemen die ik liever niet heb. bestanden apart selecteren met ctrl en de muis gaat bv niet meer, omdat van als je ctrl inhoud de muis niet meer beweegt. In games geeft dat ook kanker.
Weet er iemand een oplossing?
*ik heb al eens de mouseware drivers eraf gesmeten
*ik heb al eens de windows muisdrivers geprobeerd
*ik heb mouseware al eens gereinstalld
*ik heb windows xp pro

.