bakker
Legacy Member
hallo
welke config vinden jullie het prettigst om te werken met de MX700.
ik persoonlijk met versnelling op laag (in games staat die af) en de sneleheid op 3.
post jullie voorkeur , dan kan k ze allemaal eens proberen in games
k vind het wel serieus wennen in games, veel minder accuraat dan mijn vorig muisje microsoft wheelmouse optical (goedkoop optisch muisje ma was onderstussen al een verlengde van men arm)
ik heb nu al ongeveer een uurtje zitten gamen, zou ik de muis nu nog nt gewoon moeten zijn (acc ligt erg laag hoor
ad: )
grtz bakker
welke config vinden jullie het prettigst om te werken met de MX700.
ik persoonlijk met versnelling op laag (in games staat die af) en de sneleheid op 3.
post jullie voorkeur , dan kan k ze allemaal eens proberen in games
k vind het wel serieus wennen in games, veel minder accuraat dan mijn vorig muisje microsoft wheelmouse optical (goedkoop optisch muisje ma was onderstussen al een verlengde van men arm)
ik heb nu al ongeveer een uurtje zitten gamen, zou ik de muis nu nog nt gewoon moeten zijn (acc ligt erg laag hoor
ad: )grtz bakker