Archief - MX 510 net gekocht... stupid question. ;p

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamedude

Legacy Member
Daarnet uit de verpakking gehaald, tot mijn verbazing zag ik precies zo ingedeukte puten (6 ofzowh) in die muis gelijk da ge het indeukt in karton... ma da kan eve goe da effect zijn van die "gloom" van die muis? kheb die blauwe mx-510 gekocht en als ge die wa draait in belichting draait die zilvere kleur etc... als ik daar schuin op kijk (dus de muis verticaal t.o.v mij leggen) zie ik geen putten, is da gewoon door da gloom effect da ik da zie.. dus normaal of is er internet daadwerkelijk wa van da blauw ingedeukt en ben ik de enigste die da zie en is da bij ulder normaal? ;p stupid question ma toch...

Matn

Legacy Member
Jah, voeld een keer eh, dan weet je meteen of er deuken in zitten... :ironic:

Gamedude

Legacy Member
voelt een keer? die deuken zitten niet in de kunstof zelf, tis precies alsof ze onder da kunstof zitn, en kweet ni of ik daar zonder beschading aangeraak wijsneus.

Go Hard Go Pro

Legacy Member
wtf kerel moete daarvoor een vraag stellen ? ga naar de winkel terug en legt uw probleem uit, jij bent de orzaak van server overload! :evil:

Ceylon

Legacy Member
Nee nee, perfect normaal. Ne maar van mij heeft die ook en dat viel me ook op. Is dus normaal. Vind dat persoonlijk helemaal niet mooi, geef mij maar een MX700'tje ;)

EdMeister

Legacy Member
Da's bij mij ook. Volgens Logitech is op die manier iedere muis uniek. Hoefde voor mij idd ook niet echt, maar ja, beestig goeie muis...

Sander H

Legacy Member
bedoelt ge die zwarte plekken in da blauw/rood?
das idd uniek, mja ik vind het wel een mooi effect :p maakt voor mij ook nie zo veel uit, als hem ma goed werkt en da doet hem hier :)

Gamedude

Legacy Member
Go Hard Go Pro zei:
wtf kerel moete daarvoor een vraag stellen ? ga naar de winkel terug en legt uw probleem uit, jij bent de orzaak van server overload! :evil:
dus.. als ik de mogelijkheid heb om een half uur te rijden naar de winkel waarvan ik het vandaan heb om te vragen of het normaal is, of om het even simpel te vragen aan mijn mede mens, die beschikt over dezelfde muis, moet ik maar naar die winkel rijden? :ironic:

@ thx at comments: dus das normaal, blijft ma weird. ;p

Gamedude

Legacy Member
Scjeir zei:
bedoelt ge die zwarte plekken in da blauw/rood?
das idd uniek, mja ik vind het wel een mooi effect :p maakt voor mij ook nie zo veel uit, als hem ma goed werkt en da doet hem hier :)
bij rood zullen dat zwarte plekken zijn zekers, bij de blauwe allesinds witte.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan