kiss1
Legacy Member
vroeger als ik dan de pc opstartte kreeg ik een keuze om te kiezen met welke windows ik wou werken, nu ik windows xp opnieuw heb geïnstalleerd krijg ik dit niet meer en start hij automatisch met windows xp
hoe krijg ik dit boot menu terug zodat ik weer kan kiezen met welke windows ik wil werken?
beide windows staan op een andere HD geïnstalleerd
hoe krijg ik dit boot menu terug zodat ik weer kan kiezen met welke windows ik wil werken?
beide windows staan op een andere HD geïnstalleerd
