scorpioking
Legacy Member
Had dus een nieuwe GVA gekocht en wat bleek , zie thread https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/scherm-valt-uit-bij-spelen-van-hf2.288603
Ben dan naar de winkel gaan vragen wat er scheelde en ze zijn allemaal terug genomen omdat ze niet goed waren
want dan heb ik toch niets misgedaan.
Heb nu een andere besteld en volgens mij is dit wel een betere kaart qua prestaties dan de vorige, namelijk de NX 6800 TD 128 MB.
Volgende week heb ik ze en moet wel 43€ opleggen omdat ze duurder is.
Wou niet gaan voor de GT want 460€ wil ik daar ni aan geven.
Met wat oc'n kom ik wel in de buurt.
Ben dan naar de winkel gaan vragen wat er scheelde en ze zijn allemaal terug genomen omdat ze niet goed waren
Heb nu een andere besteld en volgens mij is dit wel een betere kaart qua prestaties dan de vorige, namelijk de NX 6800 TD 128 MB.
Volgende week heb ik ze en moet wel 43€ opleggen omdat ze duurder is.
Wou niet gaan voor de GT want 460€ wil ik daar ni aan geven.
Met wat oc'n kom ik wel in de buurt.
