Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Normaal gezien hoort MSI bij de betere merken van laptops. ZIt zowat rond het niveau van ASUS. Veel plezier ermee.
). Acer, Compaq, Hp, zijn merken da ge best ni pakt voor laptop... Die hp gaat het wel langer volhouden, normaal gezien toch... 6-8 uur kunt ge enkel rekenen op ne Mac, da zijn bij mijn weten de weinige notebooks die tot 10u batterij meegaan. Maja, ik ben pro-windows
. 

Pro HP én acer? Acer was goed vroeger. Nu echt nimeer. Bij de mijne zijn Batterij kapot, voeding kapot, en scherm 1 keer (ni gebarsten, maar toch). Allemaal nieuw stukken voor moeten kopen. EN da dingk heeft mij 1000 euro gekost 2 jaar geleden
. En Hp is van geruchten en voorbeelden in de klas 
Kwaliteit gegarandeerd. 3-4 uur is vrij lang voor ne laptop hoor... Oftewel moet ge al een heel sterke, aparte batterij gekocht hebben... Zeker niet hoger gaan dan 15" 
Pedroo zei:Sony heb ik eigenlijk geen ervaring meePro HP én acer? Acer was goed vroeger. Nu echt nimeer. Bij de mijne zijn Batterij kapot, voeding kapot, en scherm 1 keer (ni gebarsten, maar toch). Allemaal nieuw stukken voor moeten kopen. EN da dingk heeft mij 1000 euro gekost 2 jaar geleden
. En Hp is van geruchten en voorbeelden in de klas
Ik zou zeggen, aangezien ge al 1200 euro wou geven aan dieje MSI, zoekt u ne goeie ASUS laptop me goeie cpuKwaliteit gegarandeerd. 3-4 uur is vrij lang voor ne laptop hoor... Oftewel moet ge al een heel sterke, aparte batterij gekocht hebben... Zeker niet hoger gaan dan 15"
![]()
zelfde voor de dv6 waar er ook een 300 afgaat. Tis zo beetje alles onder de 1000 is goed. Maar als het 600 is en ik er genoeg mee heb hoef het niet meer he xDBumbolt zei:Kon aan die msi geraken voor een 950 via een kenniszelfde voor de dv6 waar er ook een 300 afgaat. Tis zo beetje alles onder de 1000 is goed. Maar als het 600 is en ik er genoeg mee heb hoef het niet meer he xD
Mja, kzou zeggen, neem die MSI, want voor die prijs is dat ... FANTASTISCH
Maar dan zit ge met mindere batterijduur... Inderdaad, voor 600 à 700 euro kunt ge gesteld zijn voor uw eisen... (En reken bv nog 100 euro voor een sterkere batterij) en dan ist helemaal in orde 
Pedroo zei:WowMja, kzou zeggen, neem die MSI, want voor die prijs is dat ... FANTASTISCH
Maar dan zit ge met mindere batterijduur... Inderdaad, voor 600 à 700 euro kunt ge gesteld zijn voor uw eisen... (En reken bv nog 100 euro voor een sterkere batterij) en dan ist helemaal in orde
![]()


Bumbolt zei:Ik hoef niet echt beter eerder een reserve.
Succes met de keuze 