mrBernio
Legacy Member
Hallo iedereen, ik heb sinds kort heel erge problemen met mn mornitor. Ik krijg telkens groene en roze strepen in mn scherm en ik zou niet weten waar het aan zou kunnen gelegen zijn. Mn graka heb ik al vernieuwd, ik heb al andere monitor aangesloten, maar het probleem blijft.
Zou iemand mij kunnen zeggen wat het probleem zou kunnen zijn.
Als je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel voeg dan dit adres bij msn toe, [email protected], dan kan ik eens een screenshot toesturen.
Bedankt, mrBernio
Zou iemand mij kunnen zeggen wat het probleem zou kunnen zijn.
Als je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel voeg dan dit adres bij msn toe, [email protected], dan kan ik eens een screenshot toesturen.
Bedankt, mrBernio