Joeri
Legacy Member
Sinds de update van catalyst 4.9 drivers naar 4.11 heb ik een probleem met mijn monitor (LG F900B).
Drivers geïnstalleerd door eerst Cat-uninstaller te laten lopen, opnieuw opstarten en dan de drivers geïnstalleerd.
Telkens als mijn pc opgestart is verschijnt er een venstertje dat hij hardware wil installeren, maar dat de digitale handtekening van MS niet gevonden kan worden. Dit is volgens de handleiding vrij normaal. Op het einde dus de vraag of ik wil doorgaan met de installatie, ik klik op je. Dan vraagt hij vervolgens naar het bestand "LGF900B.ICM" van de installatie-cd. Ik ga naar de juiste locatie, en druk op ok, maar daar gaat hij niet verder. Pc loopt niet vast ofzo, maar hij doet net alsof het de foute locatie is.
Daardoor kan ik de installatie eigenlijk nooit volledig afronden.
Voor specs, zie sig. Wil enkel nog vermelden dat het een dualscreen is samen met een oude 15" CRT visbokaal.
Heeft iemand ervaring met soortgelijk probleem? En liefst nog een oplossing?
Zouden die nieuwe drivers echt de oorzaak zijn, of heeft cat-uninstaller misschien een verkeerde file verwijderd?
Alvast bedankt.
PS.: Staat dit eigenlijk juist bij HW of moet het bij software? Soms verwarrend, een probleem met hardware door software die moeilijk doet.
ad:
Drivers geïnstalleerd door eerst Cat-uninstaller te laten lopen, opnieuw opstarten en dan de drivers geïnstalleerd.
Telkens als mijn pc opgestart is verschijnt er een venstertje dat hij hardware wil installeren, maar dat de digitale handtekening van MS niet gevonden kan worden. Dit is volgens de handleiding vrij normaal. Op het einde dus de vraag of ik wil doorgaan met de installatie, ik klik op je. Dan vraagt hij vervolgens naar het bestand "LGF900B.ICM" van de installatie-cd. Ik ga naar de juiste locatie, en druk op ok, maar daar gaat hij niet verder. Pc loopt niet vast ofzo, maar hij doet net alsof het de foute locatie is.
Daardoor kan ik de installatie eigenlijk nooit volledig afronden.
Voor specs, zie sig. Wil enkel nog vermelden dat het een dualscreen is samen met een oude 15" CRT visbokaal.
Heeft iemand ervaring met soortgelijk probleem? En liefst nog een oplossing?
Zouden die nieuwe drivers echt de oorzaak zijn, of heeft cat-uninstaller misschien een verkeerde file verwijderd?
Alvast bedankt.
PS.: Staat dit eigenlijk juist bij HW of moet het bij software? Soms verwarrend, een probleem met hardware door software die moeilijk doet.
ad: