M_K_
Legacy Member
Hey,
Vandaag zette ik men pc op, hij begon op te starten zoals normaal maar opeens viel de stroom uit op de kring van men pc. Ik zet de stroom terug aan, alles werkt weer op die kring behalve men pc. Ik denk nu dat de voeding kapot is want hij doet echt helemaal niks als ik op de aanknop duw, de ventilator van de voeding draait zelfs niet, leds van moederbord/kast branden niet. Of zou het toch iets anders zijn?
mvg
Vandaag zette ik men pc op, hij begon op te starten zoals normaal maar opeens viel de stroom uit op de kring van men pc. Ik zet de stroom terug aan, alles werkt weer op die kring behalve men pc. Ik denk nu dat de voeding kapot is want hij doet echt helemaal niks als ik op de aanknop duw, de ventilator van de voeding draait zelfs niet, leds van moederbord/kast branden niet. Of zou het toch iets anders zijn?
mvg