Wafel
Legacy Member
Hoort hier mss niet echt thuis, maar goed.
Er is iets met mijn modem, waardoor steeds weer het berichtje ' een van de netwerkkabels is niet aangesloten' verschijnt.
Druk ik op de knop van mijn modem, dan gaat het weer voor een minuuthe, hij maakt weer verbinding, maar na een tijdje verschijnt dus alweer hetzelfde bericht.
Dit is het geval sinds gisterennacht, toen ik mijn pc heb laten aanstaan om te downloaden. Die download werd dus ook onderbroken.
Iemand idee ?
Telkens als het uitvalt knippert het lichtje 'link' op mijn modem.
Ik druk op standy knop om het probleem te verhelpen.
De modem is van het merk Arris.
Er is iets met mijn modem, waardoor steeds weer het berichtje ' een van de netwerkkabels is niet aangesloten' verschijnt.
Druk ik op de knop van mijn modem, dan gaat het weer voor een minuuthe, hij maakt weer verbinding, maar na een tijdje verschijnt dus alweer hetzelfde bericht.
Dit is het geval sinds gisterennacht, toen ik mijn pc heb laten aanstaan om te downloaden. Die download werd dus ook onderbroken.
Iemand idee ?
Telkens als het uitvalt knippert het lichtje 'link' op mijn modem.
Ik druk op standy knop om het probleem te verhelpen.
De modem is van het merk Arris.