Lagniau
Legacy Member
Ik zou graag voor even een nieuwe grafische kaart kopen, nu heb ik het volgende probleempje
mijn moederbord ondersteund PCI-Express x16
maar de nieuwe grafische kaarten en ook mijn huidige (MSI 9600GT 512M OC) hebben PCI-Express x16 2.0 .. zou dit nadelen hebben ivm prestaties, ... ?
Mvg Lagniau Kenneth !
mijn moederbord ondersteund PCI-Express x16maar de nieuwe grafische kaarten en ook mijn huidige (MSI 9600GT 512M OC) hebben PCI-Express x16 2.0 .. zou dit nadelen hebben ivm prestaties, ... ?
Mvg Lagniau Kenneth !
