style
Legacy Member
Ik heb een probleem met mijn dvd-speler. Het is een dvd/rw 3200 van philips.
Als ik mijn dvd insteek wilt gij hem wel lezen maar begint dan 'te twijfelen' of het een cd of dvd is. Mijn dvd-speler is namelijk cd en dvd lezer tesamen. Wat zou dit probleem kunnen zijn? Hij is nog nooit echt gebruikt geweest
Als ik mijn dvd insteek wilt gij hem wel lezen maar begint dan 'te twijfelen' of het een cd of dvd is. Mijn dvd-speler is namelijk cd en dvd lezer tesamen. Wat zou dit probleem kunnen zijn? Hij is nog nooit echt gebruikt geweest
