Ik heb dat ook bij mijn muis. Ik heb een Logitech.(gewoon een simpele optische muis)
Wat vind je er zo irritant aan ? Schijnt de lamp in je ogen mss ?

Leg er dan gewoon een doek over eh, of trek je muis uit als je je pc afsluit.
Ne maat van mij zei dat dat wel is aan m'n moederbord kon liggen, dat die een signaal bleef geven aan m'n muis.