Vandammeee
Legacy Member
hey allemaal 
Ik weet niet zeker of dit hier past, maar anders zeggen jullie het maar en dan verzet ik het wel
Ik heb een redelijk eenvoudige (?) vraag. Kan het kwaad om met je laptop in de zon te werken (bv.: oververhitting)? Laptop's woden in het algemeen al wat sneller warm, dus daarmee dat ik het mij afvroeg. En mijn is al 3 jaar oud, dus kan misschien wat minder verdragen..
zonnige groeten
Vandammeee

Ik weet niet zeker of dit hier past, maar anders zeggen jullie het maar en dan verzet ik het wel

Ik heb een redelijk eenvoudige (?) vraag. Kan het kwaad om met je laptop in de zon te werken (bv.: oververhitting)? Laptop's woden in het algemeen al wat sneller warm, dus daarmee dat ik het mij afvroeg. En mijn is al 3 jaar oud, dus kan misschien wat minder verdragen..

zonnige groeten

Vandammeee