brentgh45
Legacy Member
Ik heb hier nog een hdd liggen een maxtor 6V200E0 deze is van 2006.
Ik had deze graag aan gesloten op mijn pc en heb hier nog een sata-kabel liggen 6gb/s mag ik deze gebruiken?
Op de hdd staat er stata 3.0gb en 200gb.
Of moet deze aangesloten worden met een sata-kabel 1.5/s of 3gb/s?
Mag ik deze hdd gebruiken voor backups van mijn os ? (win7)
Mijn specs:
Asrock p67 extreme4
corsair tx 650
6gb ram
i5 2500k
hd 6950 2gb
1 tb hdd
Ik had deze graag aan gesloten op mijn pc en heb hier nog een sata-kabel liggen 6gb/s mag ik deze gebruiken?
Op de hdd staat er stata 3.0gb en 200gb.
Of moet deze aangesloten worden met een sata-kabel 1.5/s of 3gb/s?
Mag ik deze hdd gebruiken voor backups van mijn os ? (win7)
Mijn specs:
Asrock p67 extreme4
corsair tx 650
6gb ram
i5 2500k
hd 6950 2gb
1 tb hdd

