Dubbelpunt
Legacy Member
Ik heb dit via google proberen zoeken, maar ik vind de oplossing niet. Ik save automatisch alle foto's op mijn fototoestel. Dit zorgt ervoor dat ik weinig foto's kan trekken. Het geheugen is snel vol. Hoe kan ik dit wijzigen, zodanig dat hij de foto's bewaart op mijn SD kaartje aub? Ik vind ook niets in de handleiding die ik er bij kreeg.