Archief - Logitech Z-5300 Subwoofer zoemt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ironpole

Legacy Member
Ik zat mijn huiswerk te maken en hoorde een zoemtoon, dus ik zet mijn lamp af. De zoemtoon hapert ff en gaat dan weer verder. Ik doe de stekker van mijn scherm uit (is al 5 jaar oud dus), ook geen verschil. Mijn voeding, ook niks.

Toen dak de stekker van mijn surround systeem uittrok was 't prijs, het stopte.
Ik steek stekker terug in en 't is er weer terug. Stekker terug uit (voor 2de keer) en dan was 't gedaan alsek hem terug instak. Ik doe verder mijn huiswerk, komt da er weer, weeral stekker eruit enal. Dan komt het wéér terug dus dan zet ik het surround systeem aan via de controle-console en is 't weg.

Dus, kort samengevat: Mijn subwoofer van mijn Logitech Z-5300 surround installatie zoemt als hij in het stopcontact zit en niets te doen heeft. Wat is het probleem? Hoe kan ik het verhelpen?

Davion

Legacy Member
WTF ?

Daar ik dezelfde set heb vin ik da wel weird hoor, als ik via mijn control center die uitzet is alles uit, mss dat er iets scheeld achteraan met de versterker, best is der mee teruggaan denk ik

schumi2003

Legacy Member
zitten alle contacten VOLLEDIG in het contact want als ik hier een contact los leg en da komt ergens tegen ist ook freak show hier ^^

{YA}Gr3c0

Legacy Member
:offtopic:

@schumi2003

hoeveel keer ga je je zogezegde super systeem nog verzetten van maand. Eerst was het september dan oktober en nu december. Zet er mss es bij welk jaar je het zou kopen. Mss 2005 of 2006 want ik weet dat je het toch op Januari zal zetten enz.....

Fr@gsta

Legacy Member
een supersysteem bestaat niet, de dag dat je je pc gaat oppikken is hij al verouderd.

Mee

Legacy Member
Ik heb da ook met mijne subwoofer van mijn Hercules XPS210 (2.1).

Ik heb gemerkt dat het komt omdat mijn computer niet aangesloten is op een stopcontact met aarding. Als ik mijn pc op mijn tv aansluit via composiet (tv steekt WEL in een stopcontact met aarding), dan stopt hij met zoemen.
Probeer eens je kabel(s) los te maken van uw computer...

Ironpole

Legacy Member
Het is dan ook niet vanaf 't begin dak het systeem had da het zoemde, het is vanaf deze week ong, da wilt dus zeggen dat het systeem 5 maand oud is ofzo.

mabukay

Legacy Member
Ik hoor ook een zoem van mijn sub ma die is echt enorm stil en alleen op te merken als het muisstil is.

lotter.be

Legacy Member
Ik heb da ook sinds kort.
alst em iets of wa opensta begint ij lawaai te maken waarvan da ge echt u trommelvliezen zout kunnen laten springen, nie normaal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan