foohQ
Legacy Member
Goeieavond iedereen.
Ik lijk heel stom.. echt waar. Maar ik heb sinds vandaag mijn logitech g27 gekregen ( sinds 14u ) en ik zit nog steeds te zoeken waar ik de power kabel in het stuur moet steken. De schakeling en pedalen is geen probleem, maar waar moet de power kabel in godsnaam in voor het stuur ?
Ik heb overal gekeken en ik zie geen enkel gaatje om die erin te steken. Ongelooflijk.
Ik heb nochtans nog gekeken op de handleiding, en ik vind het dus echt nergens.
Enig idee waar hij in moet ?
Alvast bedankt !
Ik lijk heel stom.. echt waar. Maar ik heb sinds vandaag mijn logitech g27 gekregen ( sinds 14u ) en ik zit nog steeds te zoeken waar ik de power kabel in het stuur moet steken. De schakeling en pedalen is geen probleem, maar waar moet de power kabel in godsnaam in voor het stuur ?
Ik heb overal gekeken en ik zie geen enkel gaatje om die erin te steken. Ongelooflijk.
Ik heb nochtans nog gekeken op de handleiding, en ik vind het dus echt nergens.Enig idee waar hij in moet ?
Alvast bedankt !