BMW lover
Legacy Member
ik heb sinds kort een logitech driving force pro (stuurtje voor ps2 die 900° kan rond draaien) maar het stuurtjes staat nu op mijn pc maar kheb een klein probleem hij instaleert de drivers enzo alemaal ik ka het gebruiken maar mijn stuurtje kan geen 900° rond draaien ik kan maar 200° draaiene iemand die weet waar ik dat kan veranderen?
Dank u bij voorbaat
Dank u bij voorbaat