Calvin
Legacy Member
Ola,
'k heb hier ene tweedehands linksys WET11 (802.11b) te pakken gekregen en het ding marcheert. Maar... wa'k ook probeer, den upgrade van de firmware wil nie lukken. (firmware van fabrikant neergeladen) 'k Kriijg steeds: There is no WET11 connected alhoewel dattem voor de rest wel werkt. Pingen werkt, internet macheert, ...
Iemand die hier ooit mee te maken heeft gehad?
'k heb hier ene tweedehands linksys WET11 (802.11b) te pakken gekregen en het ding marcheert. Maar... wa'k ook probeer, den upgrade van de firmware wil nie lukken. (firmware van fabrikant neergeladen) 'k Kriijg steeds: There is no WET11 connected alhoewel dattem voor de rest wel werkt. Pingen werkt, internet macheert, ...
Iemand die hier ooit mee te maken heeft gehad?