jefsterckx
Legacy Member
heb me een paar dagen geleden een notebook ( benq joybook) aangeschaft.
ik heb er da dan maar direct een toestel geckocht om mijn internetverbinding (skynet) draadloos te maken.
is er iemand ie ervaring heeft met WLAN en linksys WAG54G.want ik snap niets van die instellingen.
gelieve mij toe te voegen op msn : [email protected]
mmg jef,
ik heb er da dan maar direct een toestel geckocht om mijn internetverbinding (skynet) draadloos te maken.
is er iemand ie ervaring heeft met WLAN en linksys WAG54G.want ik snap niets van die instellingen.
gelieve mij toe te voegen op msn : [email protected]
mmg jef,