Archief - Lg 1915s (19 Inch Lcd Pixelprobleem)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-=[AFT]=-@SAtan

Legacy Member
Gisteren (24/11) heb ik me een LG 1915S (19 INCH LCD 12ms) gekocht. MAAR ik sluit dus alles goed aan start pc op ... WTF zie ik EEN F*CKING DODE PIXEL :cry: Ik had een donkere wallpaper waardoor klein groen - wit puntje echt opvalt. Later ook nog ff CS gespeeld, waar het ook opvalt (lijkt wel een mini crosair te zijn :p ) . In de garantie voorwaarden staat er niets over dode pixels ( of minimaal aantal dode pixels voor terugname van het product) maar staat er wel in beschreven dat de garantie vervalt bij ondeskundig gebruik en dat de garantie niet geldig is bij schade opgelopen tijdens transport, ... Zal LG hierdoor rond de pot draaien om dat scherm terug te nemen of hebben jullie possitieve berichten ontvangen ivm garantie en LG ? :sad:

krisse

Legacy Member
valt normaal onder garantie

ik heb ook zo een scherm, post maar als ge meer info hebt want ik ben is benieuwd

Exit

Legacy Member
ge hebt telkens 7dagen na aankoop om terug te doen in de winkel bij een gebrek!!! daarna is de garantie voor het merk (via de winkel) gewoon terug doen naar winkel en ruilen!

JackF

Legacy Member
Een dode pixel zal niet voldoende zijn om het toestel onder garantie terug te zenden. Je moet es de pixel-policy van de fabrikant nalezen vanaf hoeveel dode (sub)-pixels het toestel onder garantie valt. Voor bepaalde schermen ( o.a LG)geef ik 0 pixelgarantie gedurende 30 dagen waardoor je bij zulke gevallen wel garantie hebt. Helaas geven niet alle distributeurs/shops/fabrikanten deze mogelijkheid.

Exit

Legacy Member
voor garantien ok, maar dees is net gekocht dus valt dit onder mankement bij aankoop, is op de winkel, gewoon terug doen ....

-=[AFT]=-@SAtan

Legacy Member
ok THX! kga er gewoon mee terug :p khoop dat ik er geen in men handen krijg met meer dode pixels :p

http://hardware.fr/articles/519/page1.html
Sommaire --> zoek je fabrikant ( staat alfabetisch ) --> pixel-policy staat er

Dus voor mijn schermpje:
LCD 17" & 19" : 7 dode pixels int totaal of 2 zwart-witte indien deze zich in een straal van 10cm rond het middelpunt bevinden. Dan pas nemen ze het schermpje terug ....

TOCH GA IK ERMEE TERUG ;)

2Compute

Legacy Member
Ik stel me toch de vraag hoe een verkoper dode pixel garantie geeft, terwijl de fabrikant zelf dat niet geeft.... De distributeurs nemen de schermen ook niet terug... Verlappen aan iemand anders ....???
Of is er een andere formule ?

www.2Compute.net
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan