MeTeOrE
Legacy Member
Ik heb een vraagje ik zou volgende week nieuwe graka gaan walen want men r9600 np moet van pcke verhuizen . en de vraag was zou dat een miskoop zijn om een LEADTEK A6600GT TDH AGP 128MB DDR3 Tv-out te kopen of niet ?
kan die gefllasht worden naar eits hoger of zo?
was normaal van plan voor een nadre ati kaart te gaan zien maa lijk dat het zo lang duurt om aan ene te graken zal ik deze keer maar nvidia worden
kan die gefllasht worden naar eits hoger of zo?
was normaal van plan voor een nadre ati kaart te gaan zien maa lijk dat het zo lang duurt om aan ene te graken zal ik deze keer maar nvidia worden