Archief - leadtek 6800 roms

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
waar vind ik deze?!

ik krijg nog altijd een zwart scherm(na proberen unlocken van 12 naar 16 pipes) na men xp loadbalk=> na tijdje valt men scherm uit.

aan wat kan dit liggen. niet komen zeveren over: opstarten in veilige modus enzo, want da weetk ook :p en das et probleem nie.

ik denk: misschien moet ik men 6800nu proberen flashen naar ne 6800gt, en werkt het dan..

als ik terug de originele bios erop wil, is het gewoon een ander vga kaartje insteken he?! en die bios dan vervangen?! vroeger heb ik eens geflashed met men 9800pro naar xt

kutteke

Legacy Member
kzou ni doen, das ander geheugen (ddr3 en ddr1 en 1000/700mhz)
dus zal ni werken of ge moet dieje bios van dieje gt van asus vastkrijge waar er 700mhz ddr1 op stond
:offtopic: dude antwrd nu es

One-t|M@[hINe

Legacy Member
k kannet grat nie af da ik den enigen ben die altijd nen black screen eeft eh, ggrrrrrr!!

One-t|M@[hINe

Legacy Member
ik zie hier deze stap: (de letters A B C D,,, zijn de bridges dus: = is verbinding)

Now let’s see how the 6800LE or 6800standard can be turn into a 6800Ultra. Since it comes with a slower ram, it is highly unlikely to see the same speed that you would get with a 6800Ultra, but once the other pipelines are opened the performance will significantly improve. Deal with the 6800 LE/Standards bridge configuration in the same we illustrated earlier. Anyway, I decided to solder the bridge, which I thought would be the best course of action. Remember, however, that soldering is much harder than you might expect. If you don’t have very much experience with soldering, I strongly recommend having an expert do it for you.
Back to the 6800LE:

A = B C D
E = F G = H
X = Y O P


This was the original configuration. To transform it from this into a 6800standard configuration required the bridge connection to be rearranged as seen below:

A B C = D
E F G = H
X = Y O P


nu vraag ik mij af: zou ik dan niet weer met da zwarte scherm(na een poosje uitvallende scherm) zitten als ik ze gemod heb?! ik bedoel: is het het waard?!

slijpschijf

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
nu vraag ik mij af: zou ik dan niet weer met da zwarte scherm(na een poosje uitvallende scherm) zitten als ik ze gemod heb?! ik bedoel: is het het waard?!

Als de softmod nie lukt, ga da met den hardmod ook nie lukken e !! :wtf: :eek: :ironic: , en der nie aan solderen als ge nie weet wat ge aant doen zijt, zoiets is rapper kapot dan ge denkt, en geen garantie meer...!

Uw pipes zijn kapot, leer der mee leven jong ;), en nog meer threads hierover opstarten gaat daar ook niks aan doen ;)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
slijpschijf zei:
Als de softmod nie lukt, ga da met den hardmod ook nie lukken e !! :wtf: :eek: :ironic: , en der nie aan solderen als ge nie weet wat ge aant doen zijt, zoiets is rapper kapot dan ge denkt, en geen garantie meer...!

Uw pipes zijn kapot, leer der mee leven jong ;), en nog meer threads hierover opstarten gaat daar ook niks aan doen ;)


wa ne bucht :p

der moet toch IETS mee aan te vangen zen :\

One-t|M@[hINe

Legacy Member
same problem :(

ooit had ik een blauw scherm ipv een zwart waar hij zei: dat hij blijven hangen was in een oneindige lus of zo en dan eenfile met: nv... in
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan