One-t|M@[hINe
Legacy Member
waar vind ik deze?!
ik krijg nog altijd een zwart scherm(na proberen unlocken van 12 naar 16 pipes) na men xp loadbalk=> na tijdje valt men scherm uit.
aan wat kan dit liggen. niet komen zeveren over: opstarten in veilige modus enzo, want da weetk ook
en das et probleem nie.
ik denk: misschien moet ik men 6800nu proberen flashen naar ne 6800gt, en werkt het dan..
als ik terug de originele bios erop wil, is het gewoon een ander vga kaartje insteken he?! en die bios dan vervangen?! vroeger heb ik eens geflashed met men 9800pro naar xt
ik krijg nog altijd een zwart scherm(na proberen unlocken van 12 naar 16 pipes) na men xp loadbalk=> na tijdje valt men scherm uit.
aan wat kan dit liggen. niet komen zeveren over: opstarten in veilige modus enzo, want da weetk ook
en das et probleem nie.ik denk: misschien moet ik men 6800nu proberen flashen naar ne 6800gt, en werkt het dan..
als ik terug de originele bios erop wil, is het gewoon een ander vga kaartje insteken he?! en die bios dan vervangen?! vroeger heb ik eens geflashed met men 9800pro naar xt
dude antwrd nu es
:ironic: , en der nie aan solderen als ge nie weet wat ge aant doen zijt, zoiets is rapper kapot dan ge denkt, en geen garantie meer...!
, en nog meer threads hierover opstarten gaat daar ook niks aan doen 