AeroFury
Legacy Member
Wanneer mijn PC net opgestart is, knippert het scherm zo'n 2 a 3 minuten.
Zonder iets te doen, wordt het knipperen langzaam aan trager, tot mijn scherm uiteindelijk gewoon terug werkt zoals het moet.
Met knipperen bedoel ik dus zo'n 10-20 keren per seconde.
Iemand een idee? Of gewoon slijtage.
Zonder iets te doen, wordt het knipperen langzaam aan trager, tot mijn scherm uiteindelijk gewoon terug werkt zoals het moet.
Met knipperen bedoel ik dus zo'n 10-20 keren per seconde.
Iemand een idee? Of gewoon slijtage.

Probeer eens de helderheid en het contrast van je monitor aan te passen. Dat kan soms helpen.