kawasan1
Legacy Member
Het gaat over een breedbeeld scherm met een diameter van 66 cm
Geeft iemand ervaring met zo'n toestelen ?
Hoe ziet windows eruit op zo'n scherm .
Is alles dan uitgerokken ?
Met andere woorden kan men da perfect gebruiken om alle toepassingen te doen met een pc zonder kwaliteit te moeten inboeten ?.
Geeft iemand ervaring met zo'n toestelen ?
Hoe ziet windows eruit op zo'n scherm .
Is alles dan uitgerokken ?
Met andere woorden kan men da perfect gebruiken om alle toepassingen te doen met een pc zonder kwaliteit te moeten inboeten ?.