morph123
Legacy Member
ik heb hier een laptop hp g7000 die niet meer wild booten.
er staat vista op.ik krijg na dat bewegend balkje altijd alleen maar een zwart scherm geen cursor of niks.ik kan niet opstarten in veilige modus windows herstellen lukt ook niet en bij het booten vanaf de windows dvd heb ik juist hetzelfde probleem.dit lijkt me meer een hardware probleem dan software.maar ik wou het hier eens vragen omdat ik in vista en laptops zo niet thuis ben.
mvg.
er staat vista op.ik krijg na dat bewegend balkje altijd alleen maar een zwart scherm geen cursor of niks.ik kan niet opstarten in veilige modus windows herstellen lukt ook niet en bij het booten vanaf de windows dvd heb ik juist hetzelfde probleem.dit lijkt me meer een hardware probleem dan software.maar ik wou het hier eens vragen omdat ik in vista en laptops zo niet thuis ben.
mvg.