coolvinny
Legacy Member
Weet er iemand waar ik mijn laptop kan binnendoen voor repartie ?
Ik heb al verschillende winkels gebeld, maar deze konden mij helaas niet helpen.
Ik weet dat je normaal de laptop naar de fabrikant moet sturen, maar is in dit geval onmogelijk omdat hij in de usa is gekocht.
Het probleem is als volgt: na het opstarten van de laptop slaat hij na enkele minuten af, ook bij het naar de bios gaan slaat ie direct af en hoor je enkele pieptonen. Ik veronderstel dat het iets met de stroomvoorziening is binnenin, maar niet met zekerheid.
Alvast bedankt
Ik heb al verschillende winkels gebeld, maar deze konden mij helaas niet helpen.
Ik weet dat je normaal de laptop naar de fabrikant moet sturen, maar is in dit geval onmogelijk omdat hij in de usa is gekocht.
Het probleem is als volgt: na het opstarten van de laptop slaat hij na enkele minuten af, ook bij het naar de bios gaan slaat ie direct af en hoor je enkele pieptonen. Ik veronderstel dat het iets met de stroomvoorziening is binnenin, maar niet met zekerheid.
Alvast bedankt