LiaF Tinkii
Legacy Member
Hi, ik ben nieuw op dit forum. Vandaag Krag ik een bericht op mijn nieuwe Toshiba laptop. Ik moest een back-up uitvoeren of mijn harde schijf herstellen. Ik heb de backup geprobeerd op mijn TB maar dat ging niet door dat ie niet de juiste software bezat voor de backup ofzoiets. Ik heb dan maar een herstelcdtje gemaakt en das all. Ik heb mijn laptop volledig gescand met Norton. Niets gevonden, toen opeens blokeerde mijn laptop en heb ik 2uurtjes laten staan. Reageerde nog steeds niet, ook niet op afsluiten enzo dus haalde ik de battery er maar uit. Toen Ik mijn laptop opnieuw opstarte, krag ik 2 keuzes: windows normaal starten of windows in herstelmode ofzoiets opstarten. Bij de eerste keuze bleef hij vast staan op windows 7 intro. Bij de 2de keuze werd het scherm gewoon zwart. Iemand die me kan helpen?