servet
Legacy Member
Hallo,
mensen ik heb thuis een nieuwe computer liggen en een oude, nu is mijn probleem als ik mijn lan verbinding verbind met de nieuwe gaat da perfect als ik da aan men oude pc aansluit da gaat nie? als ik op internet klik staat er " offline werken en opnieuw " moet ik iets instellen bij de bios ofzo pff help me aub mensen, ik heb nog paar ouwe computers van 400 tot 800 mhz die gaan ook niet, windows xp pro geinstalleerd,,,, pff ik weenie wa ik moet doen, !

mensen ik heb thuis een nieuwe computer liggen en een oude, nu is mijn probleem als ik mijn lan verbinding verbind met de nieuwe gaat da perfect als ik da aan men oude pc aansluit da gaat nie? als ik op internet klik staat er " offline werken en opnieuw " moet ik iets instellen bij de bios ofzo pff help me aub mensen, ik heb nog paar ouwe computers van 400 tot 800 mhz die gaan ook niet, windows xp pro geinstalleerd,,,, pff ik weenie wa ik moet doen, !
