giganta
Legacy Member
goeie avond...
ik zit hier met een klein probleempje
ik heb mijn oude pc terug in elkaar gestoken voor mijn lief, zodat ze ook kan surfen op het net.
ik wou het via lanverding doen, dus via mijn pc.
maar door een of andere reden, kan ik niet surfen.
maar als ik mijn lief haar pc opzet, zie ik naast mijn klok een icoontje tevoorschijn komen "netwerkkabel is aangesloten" als ik mij niet vergis.
en als ik de pc afsluit zegt hem dat het verbroken is.
dus hij heeft aansluiting volgens mij...
kan het misschien met de router te maken hebben ? dat ik daar iets moet instellen.
want ik zelf zit op een router.
modem
router
pc pa
mijn pc
dus om nog eens te herhalen
ik zit achter router, en ik wil dan nog eens lanverbinding zetten op mijn lief hare pc.
iemand die misschien weet wat het probleem zou kunnen zijn ?
dank u
ik zit hier met een klein probleempje
ik heb mijn oude pc terug in elkaar gestoken voor mijn lief, zodat ze ook kan surfen op het net.
ik wou het via lanverding doen, dus via mijn pc.
maar door een of andere reden, kan ik niet surfen.
maar als ik mijn lief haar pc opzet, zie ik naast mijn klok een icoontje tevoorschijn komen "netwerkkabel is aangesloten" als ik mij niet vergis.
en als ik de pc afsluit zegt hem dat het verbroken is.
dus hij heeft aansluiting volgens mij...
kan het misschien met de router te maken hebben ? dat ik daar iets moet instellen.
want ik zelf zit op een router.
modem
router
pc pa
mijn pc
dus om nog eens te herhalen
ik zit achter router, en ik wil dan nog eens lanverbinding zetten op mijn lief hare pc.
iemand die misschien weet wat het probleem zou kunnen zijn ?
dank u