g@ngster_PIMP
Legacy Member
ik heb nu al ff een nieuwe grafische kaart : 9800pro. Natuurlijk wil ik eens zien wat ze kan dus download ik een paar spellen (doom3, far cry, nfs U2). Maar bij elk spel heb ik zo precies lag constant. Bij nfs is dit na een tijd. Ik dacht eerst dat men systeem het nimeer aankon, maar ik heb battlefield 1942 ook terug geïnstaleerd en die heeft het ook. Ik kom van Nvidia dus ik heb nastyfileremover gebruikt en alles is weg. Ik ben radeloos, zou het verholpen zijn door te formateren?
Systeem: p4 2.0GHz, 2x apacer 256mb, Ati radeon 9800pro

Systeem: p4 2.0GHz, 2x apacer 256mb, Ati radeon 9800pro


. Maar toen had ik ook 2003 al en toen was er niks lag. Kan dit aan men grafische kaart liggen dan. Iets van teveel ge-oc'd (opt begin heb ik die heel ff heel hoog gezet) kan het daar aan liggen?