hatchet
Legacy Member
Dag allemaal
Vroeger, toen de batterij van mijn laptop volledig leeg was en je startte hem weer op, moest je om verbinding te kunnen maken (inschakelen van je netwerkkaart denk ik) op een knopje drukken naast je bootknop om draadloze netwerken te kunnen ontvangen.
Dan kwam er een kadertje te voorschijn met daar op dat je WiFi ingeschakeld was.
Nu heb ik Windows 7 geïnstalleerd en dit venstertje verschijnt niet meer als ik op dat knopje druk en ik heb geen draadloze netwerken meer ter beschikking.
Toen ik vroeger op ubuntu zat met mijn usb en hij had weer eens zonder voeding gezeten moest je terug naar Windows Vista keren om dit in te kunnen schakelen.
Het onderdeeltje met al die knopjes en leds op zit goed in dat slotje (ik weet de naam niet van zo'n slotje).
Wat moet ik nu doen? Kan ik fixen binnen de software of moet ik zo'n usb netwerk ontvanger kopen?
Alvast bedankt
Levi
Vroeger, toen de batterij van mijn laptop volledig leeg was en je startte hem weer op, moest je om verbinding te kunnen maken (inschakelen van je netwerkkaart denk ik) op een knopje drukken naast je bootknop om draadloze netwerken te kunnen ontvangen.
Dan kwam er een kadertje te voorschijn met daar op dat je WiFi ingeschakeld was.
Nu heb ik Windows 7 geïnstalleerd en dit venstertje verschijnt niet meer als ik op dat knopje druk en ik heb geen draadloze netwerken meer ter beschikking.
Toen ik vroeger op ubuntu zat met mijn usb en hij had weer eens zonder voeding gezeten moest je terug naar Windows Vista keren om dit in te kunnen schakelen.
Het onderdeeltje met al die knopjes en leds op zit goed in dat slotje (ik weet de naam niet van zo'n slotje).
Wat moet ik nu doen? Kan ik fixen binnen de software of moet ik zo'n usb netwerk ontvanger kopen?
Alvast bedankt
Levi