sulle
Legacy Member
ik heb een asus A7n8x-deluxe met 2*256mb infineon ram +
cpu AMD barton 2500+ dat orgineel op +-1800mhz draait.
nu ik heb mijn cpu zover gekregen dat hij op 2200mhz draait door de fsb te verhogen van 166mhz naar 200mhz, het rare is dat ik niks aan de voltage moest veranderen. Is dit normaal? ik heb mijn systeempje op allerlei manieren getest o.a. benchmarks '05 en '03,... maar hij geeft dus geen enkele probleem, wat natuurlijk heerlijk is
. Ik vraag me af of er nog mensen ongeveer dezelfde systeem hebben en hoever zij zijn geraakt met hun overclocking wel luchtgekoeld hé
ik heb een Silentrock RC-PC001 mensen die het niet kennen klik voor link
alvast bedankt voor de reacties
mvg
cpu AMD barton 2500+ dat orgineel op +-1800mhz draait.
nu ik heb mijn cpu zover gekregen dat hij op 2200mhz draait door de fsb te verhogen van 166mhz naar 200mhz, het rare is dat ik niks aan de voltage moest veranderen. Is dit normaal? ik heb mijn systeempje op allerlei manieren getest o.a. benchmarks '05 en '03,... maar hij geeft dus geen enkele probleem, wat natuurlijk heerlijk is
. Ik vraag me af of er nog mensen ongeveer dezelfde systeem hebben en hoever zij zijn geraakt met hun overclocking wel luchtgekoeld hé
ik heb een Silentrock RC-PC001 mensen die het niet kennen klik voor link alvast bedankt voor de reacties
mvg
en dan wil hij nie meer mee 
) wss ram op maximum