Stancke
Legacy Member
Ik heb hier een 'recente' (misschien 2-3 jaar oud) DVDrewriter in m'n huidige PC zitten, die aangesloten is via IDE kabel op moederbord.
Ik heb nu m'n nieuwe PC en logischerwijs wil ik die DVDrewriter nog steeds gebruiken. Blijkbaar heb ik op m'n moederbord geen enkele IDE-aansluiting zitten
Ik hoop dat er tussenstukje bestaat voor zoiets want 't is weer zo een klein, dom probleem maar zo kan ik wel Windows niet installeren
Moederbord: asus p8p67 pro
http://www.legitreviews.com/images/reviews/1466/P8P67-PRO_2D_H_x.jpg
Kijk ik er nu over of moet ik gewoon zo een fucking kabeltje gaan halen om van IDE => SATA aansluiting te gaan?
Thx!
Ik heb nu m'n nieuwe PC en logischerwijs wil ik die DVDrewriter nog steeds gebruiken. Blijkbaar heb ik op m'n moederbord geen enkele IDE-aansluiting zitten

Ik hoop dat er tussenstukje bestaat voor zoiets want 't is weer zo een klein, dom probleem maar zo kan ik wel Windows niet installeren

Moederbord: asus p8p67 pro
http://www.legitreviews.com/images/reviews/1466/P8P67-PRO_2D_H_x.jpg
Kijk ik er nu over of moet ik gewoon zo een fucking kabeltje gaan halen om van IDE => SATA aansluiting te gaan?
Thx!

Dat ik Vista vanop CD op m'n externe HD zet en vanuit daar boot?