Archief - Kan deze voeding mijn systeem trekken ??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

>P>Barney

Legacy Member
Waarom ik dit vraag: de laatste tijd, reboot m'n computer zomaar of loopt ie vast (ik kan dan niets meer doen, ctrl alt delete lukt zelfs niet meer)

Ik heb een memtest gedaan en die vond geen errors. Ik heb nen keer al het stof uit m'n kast gehaald (oorstaafjes vol met stof rond de cpu ventilator).

Ik heb een Thybotech 300 W (230 V) voeding.

M'n systeem: - radeon 9800 pro + artic silencer
- 2 harde schijven
- 1 dvd rom lezer + 1 cd writer
- 1 fan aan de zijkant + 1 fan aan de bovenkant van kast
- 1024 mb ram
- win xp prof.

thnx

The Patriot

Legacy Member
uw voeding lijkt me toch een beetje weining voor dit alles ... no offense ze ... maar als ge dan nog eens games of zware progs gaat laten spelen ... jah dan weetek nie zo zeker of da ga lukken ze

Mich

Legacy Member
welke processor heb je? normaal moet 300 wel genoeg zijn, maar da hangt natuurlijk wel van uwe processor af. als ge een nieuwe wilt kopen, pakt dan minstens 350W van een degelijk merk (Antec/OCZ/...)

citrofenwick

Legacy Member
heb zelfde systeem (behalve de 9800 pro maar der is nen 6800LE op komst en nen dvdriter) en heb der noois gene last mee
ook zelfde voeding btw
ik dacht eerst dat mijn system hier werd voorgesteld :p

JackF

Legacy Member
Tybotechvoedingen staan zeker niet gekend om zijn goede kwaliteit net zoals Sweex, Q-tec,... In het begin werkt da allemaal wel maar ze laten na een goed jaartje meestal hun pluimen hangen. Zoals al zoveel gezegd koop een goede voeding van Aopen, JouJye,Chieftec, Enermax, Antec en als je wat meer centen er wil aan uitgeven een OCZ

Yank

Legacy Member
ik HAD die voeding ook, maar die heeft het ne paar weken geleden begeven (viel uit tijdens cod), persoonlijk zou ek ne merkvoeding kopen van (minstens) 350W (zoals ek dan vlug gedaan eb). em eeft +-15 maand gewerkt, en khad toch te weinig molexen dus et kwam redelijk op tijd ;). mn specs zijn wel redelijk anders: amd 2400 @ 3200, 1*512ddr, 1 hdd, cd-wr, dvd-rom, 8*80mm fan ( :p ), fx5200.

conclusie: kzou et niet riskeren en op zeker spelen, beter 60€ meer uitgeven dan ne week zonder pc zitten en nog risico op kapotte onderdelen...

-$-pecialist

Legacy Member
300 watt is genoeg, maar je uitbreid zou het kunnen dat het krap wordt

wix

Legacy Member
nu ge hier toch over bezig zijt

asus 16x dvd schrijver
amd atlon 64 3500+
asus A8N-sli deluxe
2 + maxtor 200 gb
msi 6800 td 256 mb
corsair twinx pro 1024 mb 400mhz ddr pc3200 cl2
SAMSUNG Floppy Disk

dan de kast is antec sonata met 380 true power voeding, is dit genoeg voor deze onderdelen?

2s2k

Legacy Member
aha, ik heb een tybotech 350W, en de 300w kon mijn systeem ook nie trekken(zie sig)

nTFs

Legacy Member
wix zei:
nu ge hier toch over bezig zijt

asus 16x dvd schrijver
amd atlon 64 3500+
asus A8N-sli deluxe
2 + maxtor 200 gb
msi 6800 td 256 mb
corsair twinx pro 1024 mb 400mhz ddr pc3200 cl2
SAMSUNG Floppy Disk

dan de kast is antec sonata met 380 true power voeding, is dit genoeg voor deze onderdelen?

Geen zorgen maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan