tomswaelen
Legacy Member
Het gebeurde deze morgen (ik heb het zelf niet gezien, ik zat op mijn werk). Er verscheen een grote witte lijn in het scherm. Ik denk dat het scherm kapot is, aangezien het er ook is als ik niet in Windows zit, dus het is geen grafische kaart probleem volgens mij.
Ik heb wel een nieuwe draadloze muis gekocht voor die pc, en het ontvangerstation staat wel naast het scherm, maar daar ligt het volgens mij ook niet aan...
Hier is een foto:
Wat is er mis? Is dat scherm onherroepelijk kapot?
Ik heb wel een nieuwe draadloze muis gekocht voor die pc, en het ontvangerstation staat wel naast het scherm, maar daar ligt het volgens mij ook niet aan...
Hier is een foto:
Wat is er mis? Is dat scherm onherroepelijk kapot?